Secret Lover
Welcome To Capital C Blog ^_^ Selamat Menjelajah..nak bace sila highlight(leftklik) ^^
Capital Letter
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1005357575853401190\x26blogName\x3dThe+Capital+Laters\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ebell-lee.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ebell-lee.blogspot.com/\x26vt\x3d7360833547369704900', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
+Me +<3 +Art
Story Telling Part 4
bithcy at 14:04 on Tuesday 29 November 2011 0371Singing

Photobucket 
 Sambungan part 3
^chrysanthemum part4^

"Syafik dah meninggal" ujar ayu dgn nada sedih
"what??..oh no...impossible..kite bru jupe die bout less 2 weeks ago...mustahil!!"tempik hanna seakan menolak kenyataan itu
"aku tak tipu kaw beb..wat pe aku tipu?dpt duit ke?"
"no...its impossible.."hanna terus mematikan telefon nyer dan secara tidak sengaja air matanya mengalir..Syafik seorang lelaki berkacukan cina dan melayu..tidak dinafikan kulitnya yang putih badannya tinggi lampai dan agak sikit berotot..lelaki ini sedang bermain difikiran hanna..adakah kemaiannya satu guraun atau benar2 terjadi..jauh disudut hatinya mengharapkan ini satu gurauan..
"no...this not right..imposible kan die mati?..no no no..aku rase dorg nak kenekan aku jer nih..but what if lau its real?..omg..>.<!..law die matipon kenape aku yg kalut?...kenape aku xdpt kenyataan law die btol2 mati atau pun hanya gurauan..siapa die kat aku?...ei plislah!!!...apsal sume bende semak ni dlm pale otk aku!!...aku mmg xdpt nafikan yg aku dah mula sukakn die..aku pasti dia xmati!aku akan pegi rumah elly n siasat bender nih..."hanna bermonolog

Hanna mendail nombo telefon elly~
"weyh..de rumah x?"
"aku kat kubur nih...kebumikan syafik"jawab elly ringkas dgn nada sayu
"wait!...aku nak dtg sane n tgk mayat tuh dulu bru ley kebumikan...aku tau syafik xmati!!!"
"kau nak ape lg hanna..dah2 lah...biakan die pergi dgn tenang"
"kau xfhm elly!!...please..."rayu hanna
"kaw datang jer sini dulu k...aku tunggu kaw"
hanna bergegas mencapai handbag nye dan terus menaiki teksi yang telah dihubunginya sebentar tadi..sesampai di tanah pekuburan jeram~
"elly kau oke?"tanya hanna..
"aku oke...kau tuh...pegilah tgk mayat syafik tu.."
hanna membranikan diri dekat ketempat mayat ditanam..di batu nisan itu tertulis.. name syafik..hanna yang melihat..lalu pengsan...hanna digegaskan ke hospital untuk rawatan lanjut..
*bersambung*~~
p/s :  kenape hanna digegaskan ke hospital sedangkan hanya pengsan?...nantykan episod seterusnya :)



p/s : Behave and Respect Others copcat not Allowed ty ^_^

Capital C