Secret Lover
Welcome To Capital C Blog ^_^ Selamat Menjelajah..nak bace sila highlight(leftklik) ^^
Capital Letter
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1005357575853401190\x26blogName\x3dThe+Capital+Laters\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://ebell-lee.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ebell-lee.blogspot.com/\x26vt\x3d9048874364910744892', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
+Me +<3 +Art
Story Telling Part 5
bithcy at 15:59 on Wednesday, 30 November 2011 0371Singing

Photobucket 
 Sambungan part4
^chrysanthemum part 5^
p/s : sory late..lupe update..hehe~

Hanna dikejarkan ke hospital kerana tekanan darah yang tinggi..ini diakibatkan dengan erita kematian syafik yang masih tidak dpt diterima oleh dirinya..setelah terjaga dari pengsan..kira2 48jam kemudian~
"sedar dah...makk..hanna dah sedar..."panggil abg hanna
puan marlina memasuki wad dan duduk disebalh hanna dengan raut wajah yg penuh kerisauan..
"cam mane boley darah tinggi ni?setahu mak kaw xde mkn byk garam...xkn sbb budak syafik tuh kaw pengsan?"lantang pn marlina
"entahlah...mak..kite malas nak ckp byk..penat.."
pn marlina hanya mampu diam tanpa membantah kata anak pempuan tunggalnya..
"mak...please leave this room...i wanna be alone"spontan hanna
pn marlina dan anak lelakinya terus keluar meninggalkan hanna sendiri, hanna terus berfikir apa yg telah berlaku, hanna melihat jam handphone nya beserta tarikh..alangkah terkejut nya dia
"what???...omgosh..i've been sleeping like a dead body almost 2days??...damn...i run everything..." 

ujar hanna sendiri..bertitis air matanya mengalir mengenangkan syafik...setelah semua procedure selesai dan hanna dibenarkan pulang, hanna terus meluru kebiliknya tanpa sebarang bicara, dia mengurungkan dirinya didalam bilik dan keluar hanya waktu makan sahaja. Pn Marlina memohon kebebasan untuk hanna bercuti selama sebulan kerana ingin menjalankan psychology theraphy keatas anknya. Hanna adalah salah seorang bekas pesakit counselling, oleh kerana itu saat2 seperti ini membuatkan Pn.Marlina sgt khuatir jika ankanya melakukan sesuatu diluar jangkaan.
Didalam bilik Hanna~
"aku sepatutnya bagi kad nih kat syafik bila kitorg berjumpa...tapi...sial!!!syafik kenape kau tipu aku?kau kate akn tunggu aku...kau same macam 'dea' kan..menipu aku jer!!!"kad yang dipegang telah dikoyakkan oleh hanna..kad yang mengandungi no telefon hanna yang seharusnya diberikan kepada syafik
"sayang oke ker tu?"tanya ibu hanna
"im okay...i will out for a sec..doktor dah dtg?"
"belom...keluar tau nanty"
"okey"
hanna cume merenung kearah lantai dan kepingan kad yang diceraikan...masih teringat memori2 yg selalu menghantuinya.....dan....*bersambung*

p/s: cm mane hanna jadi bekas pesakit counselling?..siapa "dia" yang dimaksudkan?kenapa hanna begitu sedih atas pemergian syafik yang hanya dikenalinya dlm masa kurg dr 5 jam?..teruskan mennati jawapan :)



p/s : Behave and Respect Others copcat not Allowed ty ^_^

Capital C